10/02/2009

صدقني ياحبيبي انت اول حب في حياتي
( وتلاقيك رقم 100 )

2 .. انت عارف ان دي اول مرة اخرج فيها مع حد
( " وتلاقيها عارفة الاماكن اكتر منك " طب منين " )

3.. معلش ياحبيبي معيش رصيد ومش عارفة انزل من البيت
( يعني اشحنلي بالعربي )

4.. مينفعش تقعد من غير اكل كده قوم هات حاجة تاكلها
( ياعيني همها عليك وهي همها علي بطنها اصلا )

5.. عارف بقالك اد ايه مقلتليش بحبك
( والمفروض انها دوا يعني قبل الاكل وبعدو )

6.. طبعا السؤال اليومي : انت متأكد انك بتحبني بجد ؟
( لا تعليق )

7.. انا بحس معاك بالأمان
( بتحسسني انها قاعدة مع وزير الداخلية )

8.. حبيبي في نوع كذا من البارفان حلو ابقي هاته
( يعني ريحتك معفنة من الأخر )

9.. امسح نمر البنات اللي علي التليفون اشمعني انا معنديش ولاد
( وتلاقي نص نمر الولاد مكتوبة بأسامي بنات )

10.. انت عارف ان انا لقيت فيك كل اللي كنت بحلم بيه
( وتلاقيها مكنتش بتحلم اصلا )

11.. حبيبي انا في عريس متقدملي وبابا شكله موافق
( ولا حد بيبصلها اصلا بس بتدبسك بقي )

12.. شفت فلان جايب ايه لفلانة
( يعني حس علي دمك وهاتلي حاجة )

13.. عارف فلانة سايبة فلان ليه " علشان طلع بخيل "
( يعني خلي بالك بقي

No comments: